.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مصالح ساختمانی رشت پرخطر است

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر رشت گفت: مصالحی که برای احداث ساختمان‌های رشت به‌کار برده می‌شود پرخطر بوده و غیر استاندارد است.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، موسی ناصح عصر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با انتقاد از نحوه به کارگیری مصالح در ساخت و سازهای شهر رشت اظهار داشت: مدت زیادی است که در سطح شهر رشت ساخت و سازهایی انجام می‌شود که مصالح به کار برده شده در آنها استاندارد نیست و به عنوان مصالح پر خطر شناخته می‌شوند و شهروندان نیز در امنیت نیستند.
وی با بیان اینکه مصالح ساختمانی با فضای بومی و دینی ما سازگاری ندارد، خاطرنشان کرد: عدم نظارت دقیق به آن و نبود یک برنامه مدون می‌تواند سیمای شهری و امنیت شهروند ما را با بحران مواجه کند.
عضو شورای اسلامی شهر رشت، با تاکید بر اینکه ساختمان با استحکام و با نمای مناسب حق شهروندان است، تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی از مصالح غیر استاندارد اعلام شده ولی باز هم در ساخت و سازها از آن استفاده می‌شود و کسی هم پیگیری نمی‌کند.
وی جلوگیری از تولید اینگونه مصالح ساختمانی در رشت را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: اگر در این زمینه کوتاهی صورت گرفته است، سازمان نظام مهندسی، مهندس ناظر و شهرداری رشت نباید اجازه دهند از چنین مصالحی در ساخت و سازها استفاده شود.
ناصح خاطرنشان کرد: برای تسهیل در باره مجوز ساخت پیشنهاد می‌شود که یک نفر کارشناس از آتش نشانی نیز در جمع مذکور حضور داشته باشد تا موارد مربوط به استانداردهای امنیتی ساختمان نیز لحاظ شود و شهروندان دچار زحمت نشوند.
وی در ادامه آغاز عملیات اجرایی سایت گازی و نفتی جدید در رودسر را تبریک گفت و یادآور شد: سال‌ها بود که منتظر چنین روزی بودیم زیرا گیلان با داشتن چنین ظرفیت‌هایی از داشتن پالایشگاه محروم بود.
عضو شورای اسلامی شهر رشت با قدردانی از استاندار گیلان به دلیل پیگیری‌های زیاد برای اجرای این پروژه بیان داشت: امیدواریم این پروژه سکویی برای پیشرفت اقتصادی استان باشد و بتواند معضل بیکاری را تا حدود زیادی برطرف کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.246 seconds.